lördag 12 september 2009

Länk till Info Wars

Har precis lagt till en länk till Alex Jones websida Info Wars. Inte för att det behövs, för jag tror att de allra flesta som besökt min blogg redan är väl förtrogna med Jones och hans arbete. Själv så brukar jag inte besöka Info Wars särskilt ofta, men där finns alltid en hel del intressant att läsa. Jag är för övrigt inte helt övertygad om att Alex Jones verkligen är den han utger sig för att vara. Men hans uppgifter, inte minst när det gäller 9/11, är vad jag förstår överlag helt korrekta. Och han har tveklöst väckt upp fler människor om vad det är som pågår i världen idag än någon annan. Han har dock många kritiker som bla anklagat honom för att sällan eller aldrig kritisera vare sig Israel eller jesuiterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar