torsdag 19 november 2009

Ingen empati: Rothschilds melodi

Något många har svårt att förstå är hur våra ledare kan fatta vissa av de beslut man fattar, som dem när man i förväg vet att tusentals - eller rentav miljoner! - oskyldiga människor kommer att dö. Ingen normalt funtad människa skulle ju tex kunnat besluta att förvandla World Trade Center tornen till grus när de alltjämt innehöll nära tre tusen människor. Så varför detonerade man sprängladdningarna innan alla lyckats att ta sig ut? Och vad är det för fel på dessa personer? Svaret är att dessa "människor" helt saknar empati. Detta är inget nytt, utan något som istället ofta fått folk att ställa frågan om dessa ondskefulla personer kanske inte ens är människor - något jag själv ofta gjort, och det med all rätt. Och från detta ställningstagande har man då (dock inte jag, även om jag hållit mig öppen i frågan) snurrat in på aliens och reptiler och vad vet jag?

I en David Icke-video jag såg på nätet för en tid sedan, så fick jag en annan intressant förklaring på problemet, när han hävdade att Rothschildfamiljen, genom genetisk modifiering av spermierna sina, sett till att deras avkomma inte ska kunna känna empati. Tydligen, allt enligt Icke, så har denna ondskefulla sataniska familj tusentals horungar världen över, vilka avlats fram via deras privata spermabanker. Dessa horungar växer sedan upp under andra namn och i andra familjer. Längre fram så kan deras rättmätiga familj ge dem en liten push i rätt riktning och ett toppjobb i någon viktig bransch av Illuminatisfären.

Att detta inte bara är plausibelt utan även fullt troligt (läs sant) är jag övertygad om, inte minst pga av de två välkända exempel från historien vi kan titta på: Abraham Lincoln samt Adolf Hitler. I den förres fall så står det bortom allt tvivel att han var en Rothschild-avkomma, och lika illa verkar det vara i den senares. Så om Rothschildfamiljen kunde pyssla med denna typ av manipulation redan för hundra år sedan, så kan vi nog lugnt räkna ut vad de pysslar med idag, speciellt med tanke på hur lätt det är att lagra spermier samt distribuera dem. Det skulle inte förvåna mig det minsta om vi idag har flera miljoner totalt hänsynslösa Rothschilds (helt utan empati/medkänsla) som vandrar omkring på gatorna världen över. Inte konstigt att hela världen gått åt helvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar