onsdag 26 maj 2010

Om du läser detta inlägg om några år

Om du läser detta inlägg om några år ... så kommer du snart att märka att samtliga You Tube klipp som jag postat på bloggen säkert är borta. Troligen är samtliga länkar jag hänvisat till även dem inte längre till någon nytta. Kanske är flera av mina inlägg borta, så här långt har jag postat bortåt 200.

Kanske kan du inte ens hitta någon information alls på nätet om vissa av de personer och företeelser jag skrivit om här? Kom då ihåg att allt jag skrivit om här på bloggen och mängder med annat för tillfället finns tillgängligt på nätet.

Om det är på det vis jag ovan beskrivit ... så lever du nu i en polisstat, kanske utan att du själv ens är medveten om saken. Men en polisstat är det lika fullt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar