fredag 12 november 2010

Sions vises protokoll

Sions vises protokoll är tveklöst den mest sataniska text jag någonsin läst, och då har jag inte ens läst mer än några få avsnitt. Mer än några få paragrafer behöver man inte läsa för att fatta vad det hela handlar om. Så ondskefull är texten och så överfull av hat gentemot oss alla är den.

Jag har tidigare postat ett par inlägg med textavsnitt från dessa protokoll, men alltså ännu inte kunnat fömå mig själv att läsa mer än några få avsnitt, så demonisk och icke-mänsklig är texten. Så anti-kristen och anti-mänsklig är den, och så full av utstuderat hat gentemot alla oss icke-judar är den.

Ingen kan läsa denna text och sedan glömma bort det man läst.

För vanliga dödliga så tror man säkert på propagandan att det handlar om en bluff. Men för alla som inser att 9/11 verkligen inträffade, som det inside-job det var, så råder det inget tvivel om protokollens autentiskhet. De är genuina, enligt alla källor jag konsulterat och som jag bedömer vara trovärdiga.

Och de som skrev dessa protokoll är verksamma än idag och tillhör en satanisk dödskult som hatar oss alla gränslöst och önskar vår undergång!

Här är ett par rader från ett inlägg av en viss J.B. Campbell där han nämner protokollen. Precis som jag skriver han om hur svårt det är att läsa dessa texter:

The Jewish Problem is much more terrible than we even know. Jewish subversion has saturated our lives with death and filth and our minds with confusion and an inability to defend ourselves. If you wonder how this was done, read a few of the twenty-four Jewish Protocols. You’ll get the picture very quickly. Few can read all twenty-four of them – they are too revolting.

Once you read a few of them, you see immediately what we’re up against. That’s why the Jews always freak out whenever the Protocols are mentioned.

They are probably the most important writings you will ever read, even if you can only manage a few of them. Victor Marsden of the London Morning Post translated them in a special room in the British Museum but could only manage a page or so per day, so malevolent and disturbing were they. He died shortly after finishing his work.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar